SEMESTER SNART ÖVER

En resa till Marmaris i Turkiet med min finfina vän Helena var bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Sitter redan nu och funderar på vart vi ska nästa år.. Drinkar, poolhäng, ny kultur, god mat och underbar värme.

På fredag åker jag vidare till Halmstad med Elina och Helena, Gyllene Tider går ju inte missa. På lördag ska jag fotografera bröllop och på söndag åker jag till Göteborg för o se Calvin Harris. Sista äventyrshelgen innan jobbet sätter igång över sommaren. 
 
Under årets finaste period vill jag även passa på att säga att jag kommer vara tillgänlig för fotografering hela tiden. Inga fler resor eller äventyr står på schemat, tveka absolut inte för att höra av Er!♥
 
 
 


Jessica

Såsåsåsåsåsåsåååå fina <3

Svar: Tack bästa du!
Josefin Stormwall

2013-07-04 / 13:47:21
BLOGG: http://jescas.blogg.se

Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL

Kommentar

Trackback