VAD DÖLJER SIG BAKOM KAMERAN EGENTLIGEN

 
Ni som dyker in på bloggen ibland kanske inte har jättestor koll på mig, därför tänkte jag börja med att imellanåt släppa lite fakta om mig som kan vara rolig att veta! :) Idag börjar vi med något som många vet om mig, men när jag berättar det för andra blir de oftast väldigt förvånade. 
 
Imorgon får man kika noggrannare på Battlefield 4. Ett PC spel som jag följt enda sedan BF2 kom, innan det spelade jag Flashpoint. Jag kan inte annat än o "skylla" på pappa som satte mig så tidigt vid en dator. Jag fastnade direkt för spelen och insåg hur roligt det faktiskt är. Idag spelar jag Battlefield 3 näst in till varje dag och jag kommer förmodligen aldrig tröttna. Det händer faktiskt alltid något nytt eftersom det är onlinespel. Så idag är jag lycklig tjej som inte gör annat än o längtar tills imorgon♥ Egentligen finns det hur mycket som helst att berätta om det... Jag tror faktiskt jag aldrig hade blivit tillsammans med Hampus om jag inte spelade♥ Och en liten annan hemlighet... jag ska köpa en ny dator!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL

Kommentar

Trackback