I WON'T GIVE UP

Kikar igenom arkivet i datorn och hittar en del roliga bilder från fotograferingar man aldrig visar upp. Jag kommer verkligen ihåg så väl när Elina fotade mig här. Jag känner mig inte alls bekväm i sådana situationer, när man är i en studio och ska bli fotograferad. Man ser det från ett helt annat perspektiv när man står framför kameran. De fina människor jag plåtar är inte alltid bekväma heller. Man måste tillsammans hjälpas åt för att skapa en bra stämning och göra modellen bekväm i sin sits och få fram en så naturlig look som möjligt, det är det absolut bästa med det här yrket!
 
Jag kan ju dock säga att jag är glad att jag har valt min framtida position bakom kameran, jag älskar DET♥
 
Godnatt, imorgon är det äntligen fredag!



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL

Kommentar

Trackback