GAMMAL PIXLIG FAVORIT

Bilden är några årsedan nu, men den har alltid varit en favorit hos mig oavsett om kvalitén inte är den bästa. 

Nu är jag ledig ett tag verkar det som.. Eller kan man kalla det ledig när man är arbetslös? Ja, inte vet jag.. Har fått i mig frukost iallafall så ska alldeles strax ner till graven och tända ett ljus, och senare ska jag iväg till kiropraktorn. 
 
Hoppas ni får en bra dag♥


Frida

Hej Josefin
Vilken duktig fotograf du är! Kör du eget företag nu?
Fortsätt att tro på dig själv - då kommer du gå hur långt som helst <3
Jag tror på dig! :)

Hör av dig om du behöver hjälp med något! Med hemsida eller så.
KRAM
Gamla grannen Frida :)

2013-11-28 / 08:48:20
BLOGG: http://www.zerendipity.se

Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL

Kommentar

Trackback