OKTOBER

Hösten är kommen och även min födelsedag har passerat förbi. Med en underbar släkt och en kalaskväll med mina fina vänner gjordes detta till en av mina bästa födelsedagar på länge. När man kommer upp i åldern märker man att det inte är noga med presenterna längre, utan det är mer uppskattningen, och vara närvarande. Jag fick bland annat en parfym, finare vätska till min barhylla, pilbåge (internt), presentkort, smycken, godis, strumpor, partyhattar och ballonger som redan är färdiganvänt haha. Tack ännu en gång♥
 
Efter ett kort läkarbesök i Värnamo passade jag på att köpa min hårfärg jag kört med ett tag nu, lila. Det visade sig att H&M ska sluta ta in produkten så fick köpa mig de sista som fanns framme. Lite ledsamt gick jag ut från H&M och började fundera på hur jag nu ska göra med mitt hår..
 



Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)

URL

Kommentar

Trackback